null

Betekenis

‘Purpose marketing is geen hype, maar een blijvertje.’ — Adformatie

 

Bureaus hoeven tegenwoordig niet meer overtuigd te worden van het belang van betekenis. Geen wonder dat de meerderheid van de Cannes winnaars purpose-gedreven is. Huur ons in om (nog meer) impact maken met je werk. Als pionier op het gebied van purpose marketing weten we merken en mensen te bewegen. Bij bureaus bekleden wij een vrije rol. Met inbreng op strategisch en conceptueel gebied helpen wij jouw concept, campagne of andere creatieve assignment overtuigend (en) betekenisvol te maken. Meer purpose, meer prijzen.

De brochure downloaden

MSc Sheraz Kazmi (1985)
Meaningful strategist


✓ Studeerde Marketing Management aan de EUR
✓ Houdt van Japan om de cultuur en de minimalistische stijl
✓ Is kookgek en aspirant DJ

Kazmi & Kazmi
independent advisors


✓ Met de voorverkoop crowdfunding van het Papa Kazmi PURE COOK BOOK haalden wij 12.657 euro op en belandden daarmee in de ‘Top 3 succesvolste crowdfundingcampagnes voor kookboeken in 2015’.
✓ Voor pure salad bar HAKA haalden wij in twee dagen 50.000 euro aan leningen op via een crowdfundingcampagne.
✓ Free publicity via meer dan 50 media in binnen en buitenland voor onze eigen merken.
✓ ‘Innovator of the Year’ 2012.
✓ Het Papa Kazmi PURE COOK BOOK werd ‘Kookboek van de Maand’ februari 2016

MSc Nawaz Kazmi (1987)
Meaningful strategist


✓ Studeerde naast Marketing Management Psychologie in Leiden
✓ Houdt van extreme sports
✓ Gaat regelmatig op retraite

Voor ambitieuze bureaus





Vlieg ons in

Vul het formulier in of mail Sheraz om een kennismakingsgesprek in te plannen. We zullen het hebben over jouw projecten en uitdagingen en hoe wij daarbij van waarde kunnen zijn. Klikt het? Wij zijn flexibel, kunnen ons nieuwe informatie snel eigen maken en vinden moeiteloos aansluiting bij nieuwe teamgenoten. Je kunt erop vertrouwen dat we met ons purpose-denken waarde toevoegen aan jouw projecten.

We kijken ernaar uit je te ontmoeten.

Grts.

Sheraz & Nawaz Kazmi

Onafhankelijke duo uitnodigen


Fields marked with a * are required

Andere vragen? Mail Nawaz or Sheraz.

Eigen cases

Hills & Mills


Het Delftse restaurant Hills & Mills werd binnen een jaar door tientallen (inter)nationale media als hotspot bekroond. Advertentiebudget: € 0.

Papa Kazmi


Papa Kazmi werd nog voor zijn kookboek uitkwam voor landelijke televisie-optredens gevraagd.

HAKA


Om de deuren te openen haalde de saladebar HAKA binnen twee dagen 50.000 euro op met een crowdfundingcampagne.

Papa Kazmi bij Koffietijd bekijken


Koffietijd

FAQ

Als je naar de geschiedenis kijkt — en zeker naar de afgelopen jaren — zie je dat de bureaus die vasthouden aan oude waarheden verliezen. Wij helpen jou het anders te doen.

Klopt. We hebben veel en brede ervaring met merken en activatie, maar zijn nog groentjes in de wereld van bureaus. Wij geloven echter dat goed werk branche-overstijgend is. Daag ons gerust uit met een case.

Purpose is een voorwaarde voor succes. De oude wetten van creativiteit, overtuigen en connectie gelden nog steeds.

Het beste is om ons in de strategie- en conceptfase te betrekken. Wij werken samen met strategy directors, creative directors en art & copy teams.

Nodig ons en je partners uit voor een purpose sessie. Laten we in de praktijk ervaren welke energie we samen losmaken.

Yes.

Tuurlijk :). Mail naar sheraz@miumarketing.nl of bel hem op 06 1947 2882.

Onze merken verschenen in deze en andere media