null

Een merk van betekenis

Ondanks hun vele goede intenties, worden de meeste bedrijven nog altijd als betekenisloos ervaren. Wist je dat slechts 20% van de merken wereldwijd een positieve invloed heeft op ons gevoel van welzijn en kwaliteit van leven? En dat de meeste mensen het niets uitmaakt als 73% van de merken wereldwijd er morgen niet meer is? Het goede nieuws: dat hoéft niet zo te zijn. Wij helpen je merk ècht impact te maken. Zo zorgen we voor een diepe connectie met je klanten. Het resultaat: winst voor de samenleving, en winst voor je merk. 

Voor grootse bedrijven die hun hart erin stoppen

Mensen over onze merken

Liselotte Legebeke

‘Hoewel het voor velen lijkt dat alle hotspots zich bevinden in Amsterdam & Utrecht, zijn er toch echt meer dan genoeg leuke plekjes te vinden in de rest van het land. Hills & Mills is er zo eentje.’

Liselotte Legebeke Journalist bij Culy.nl
Maud Beulen

‘Local heroes.’

Maud Beulen Fan van Papa Kazmi
Bas Holten

‘Goed en creatief initiatief… En met allemaal leuke winkels met nice stuff…’

Bas Holten fan van Hartje Delft

Waar grootse bedrijven ons voor vragen





Claim jouw spot

Vul het formulier in om een gesprek in te plannen. We zullen het hebben over jouw organisatie, je ambities en de dingen waar je tegen aanloopt. Om kwaliteit te garanderen kunnen we maar een beperkt aantal organisaties tegelijk van dienst zijn. Wacht dus niet te lang, voor iemand anders jouw plaats inneemt.

We kijken ernaar uit je te ontmoeten.

Grts.
Sheraz & Nawaz Kazmi

De eerste stap zetten


Fields marked with a * are required

Andere vragen? Mail Nawaz or Sheraz.

Cases



Wij hielpen Rijk Zwaan om haar purpose ‘sharing a healthy future’ uit te dragen.



Voor ABP bedachten we een concept om jongeren aan te sporen om over hun toekomst na te denken.



Rabobank ondersteunden we in de missie om mensen meer te laten sparen.

Onze merken verschenen in deze en andere media