null

Betrokken medewerkers, tevreden klanten

Niet-betrokken medewerkers zijn misschien wel het grootste actuele gevaar op de werkvloer. Ze zijn ongemotiveerd, melden zich vaker ziek, verpesten de werksfeer en jagen klanten weg. Organisaties met betrokken medewerkers hebben gemiddeld 73% meer klanttevredenheid en twee keer zo veel winst. Als organisatie heb je hier zelf invloed op. Het is zelfs mogelijk om een team te hebben dat zo verbonden is als een familie. Laat de kans niet onbenut om je medewerkersbetrokkenheid in eigen hand te nemen.

De PDF brochure downloaden

Masterclass afbeelding

Resultaat

Een meeslepende case

In deze masterclass leer je hoe je als organisatie een hechte familie wordt. Sheraz & Nawaz Kazmi — oprichters van The Pure Family — nemen je mee in hun eigen case ‘Hills & Mills’. Het restaurant dat zij in 2012 oprichtten staat bekend als parel van Delft en:

Afbeelding3

  • Is het enige voorbeeldbedrijf in het recent gepubliceerde managementboek ‘Op pad met mijn talenten’ van Paul ’t Mannetje;
  • Werd low budget een hotspot en verschijnt regelmatig in (inter)nationale media;
  • Staat als een van de zeven voorbeeldbedrijven in het Bidbook van Delft;
  • Staat in de top van Delft op zes onafhankelijke platforms;
  • Kent ondanks dat het team uit overwegend uit parttimers bestaat een ongekend hoge betrokkenheid;
  • Heeft loyale gasten uit binnen- en buitenland.

Voor wie?

Zowel bedrijven als (overheids)organisaties- en instellingen nemen deze masterclass af. Het niveau is HBO+. Denk daarbij aan:

 

cid_D78C54F2-5BED-42C2-9133-ECB96B16405F@denhaag-e1419274502345

 

 

 

 

 

 

 

Niet de zoveelste masterclass

De gebroeders Kazmi zijn zowel creatieve marketeers als ondernemers en hun bevindingen en adviezen zijn pragmatisch. Zij delen hun beste tips, tricks & tools die jij vandaag nog op de werkvloer kunt toepassen. Deze lichten zij toe aan de hand van sprekende voorbeelden. Zo vertellen ze:

 

cid_A6AA9809-7F3F-45DD-8339-3DE5410D7FC2@denhaag-e1419274374338

  • Waarom gasten van Hills & Mills het restaurant als huiskamer ervaren;
  • Waarom gasten de chef ‘Papa’ noemen en hem persoonlijk in de keuken komen bedanken;
  • Hoe het komt dat medewerkers het zo erg naar hun zin hebben dat ze ‘hier zelfs gratis zouden werken’;
  • Hoe het kan dat medewerkers keihard werken, maar toch vol energie en verhalen naar huis gaan;
  • Waarom medewerkers hun familie en vrienden introduceren (en daarmee onze grootste ambassadeurs zijn);
  • Hoe er op de werkvloer vriendschappen ontstaan (tussen medewerkers onderling en met gasten);
  • Hoe gasten fans en zelfs investeerders worden en daarmee bijvoorbeeld het kookboek van de chef mogelijk maakten.

Wat je na het volgen van deze masterclass hebt geleerd

!cid_608816C7-0D73-4013-B137-49EC8EC70E3B@denhaag

  1. Hoe je medewerkers meeneemt in de missie en als team dagelijks toewerkt naar een belangrijk doel;
  2. Hoe je medewerkers laat zien hoe hun inspanningen gecorreleerd zijn aan het succes van de organisatie en hoe je ervoor zorgt dat ze uit zichzelf de extra stap zetten
  3. Hoe je zorgt voor een eenheid waar alle medewerkers zich onderdeel van voelen;
  4. Hoe je taken delegeert en individuen het beste uit zichzelf laat halen;
  5. Hoe je als team dagelijks 1% kan groeien en daarmee in 72 dagen twee keer zo veel waard wordt;
  6. Hoe je als team dagelijks successen viert en daarmee het plezier en verbondenheid op de werkvloer stimuleert;
  7. Welke simpele dingen je kunt doen om je missie tot in de puntjes door te voeren en de medewerkers daarin mee kan nemen;
  8. Hoe je aandacht geeft aan (positieve) incidenten;
  9. Hoe je bewust met afspraken omgaat en daarmee laat zien dat je jouw team serieus neemt
  10. Hoe je zelf voorop in de strijd gaat en waarom de kantjes eraf lopen fataal is.

Dit zeggen anderen

Anna Nooshin

‘Zonder te overdrijven is Hills & Mills niet alleen een van de lekkerste eettentjes van Nederland, maar ook een van de meest oprechte bedrijfsconcepten.’

Anna Nooshin oprichtster online damesmagazine NSMBL
Rob van den Bulk

‘Vorige week door Sheraz en Nawaz op marketingontdekkingsreis meegenomen tijdens de masterclass ” meaningfull marketing “. In duidelijke bewoordingen en concrete praktijkvoorbeelden krijg je van de heren talloze tips die elke organisatie direct kan toepassen. Ik ben ervan overtuigd dat medewerkers ( na het volgen van deze training )en klanten ( na het eerstvolgende bezoek ) als nooit tevoren gaan glimlachen ……. Kortom een pure aanrader voor alle ondernemers!’

Rob van den Bulk 7 days more living
Simon Douw

‘Deze heren zijn niet van de gladde slogans en verhullende campagnes. Ze zijn hier met een missie: jou te helpen je klanten te bedienen. En ze menen het.’

Simon Douw oprichter trainingsbureau Downsideup

Vervolgstappen

schrijven

Na het volgen van de masterclass kun je met direct toepasbare inzichten aan de slag. Wil je verder werken aan de tevredenheid van jouw medewerkers, kun je met de heren van MiU een vervolgtraject inrichten. Als consultants helpen zij je de inzichten te implementeren met strategiesessies, tactiekbesprekingen, brainstorms, teamtrainingen en inspiratiesessies. Jij leidt, MiU ondersteunt.

De trainers

Sheraz en Nawaz Kazmi van MiU Marketing zijn al meer 6 jaar pioniers op het gebied van meaningful marketing. Niet alleen zijn de broers hiermee van waarde voor local stars en bekende multinationals, ook zetten zij zelf succesvolle merken op. Ze verschenen onder andere in het FD, het AD, de Volkskrant en op RTL4. Door hun brede en bovenal unieke ervaring, uitgebreide en creativiteit weten ze snel te schakelen, en wat er nodig is om voor de meest uiteenlopende bedrijven het verschil te maken. Met als resultaat blije en terugkerende klanten, en nog belangrijker: impact.

1-DSC_9502_web





Claim jouw masterclass

!cid_312711B2-F8A2-4B2A-B05F-B5DE7C467682@denhaag

Professionals huren ons in omdat ze hun medewerkersbetrokkenheid willen verhogen en daarmee de klanttevredenheid verhogen. Deze masterclass duurt een dagdeel en wordt gegeven in groepen tot 12 personen. De investering bedraagt 1.950 euro exclusief BTW en locatiehuur en is inclusief gezonde taartjes en slow juices van Hills & Mills, voorbereiding, reiskosten, reistijd en telefonisch overleg. Deelnemers krijgen een werkmap en krijgen na de masterclass toegang tot een besloten gedeelte van de website met take-aways en meer.

Vul het formulier in om de masterclass aan te vragen. Wacht niet te lang, voor iemand anders jouw plaats inneemt. We kijken ernaar uit je te ontmoeten.

Grts.
Sheraz & Nawaz Kazmi

De eerste stap zetten


Fields marked with a * are required

Andere vragen? Mail Nawaz or Sheraz.

Veelgestelde vragen

Hoewel deze masterclass specifiek is gericht op klanttevredenheid, heeft medewerkerstevredenheid ook impact op andere zaken als productiviteit, motivatie, loyaliteit en bedrijfsresultaat. Ook als jouw afdeling niet direct met klanten te maken heeft, is deze masterclass geschikt.


Het is aan te raden minimaal twee maanden van tevoren een masterclass te boeken.


Het is een interactieve masterclass, waarbij deelnemers zelf actief aan de slag gaan. Zij worden geprikkeld om naar ervaringen en situaties op de eigen werkvloer te kijken. Voorbereiden is daardoor niet nodig.


De meeste masterclasses geven wij incompany op een door jou geregelde locatie. Ook wij kunnen hier zorg voor dragen.


Bij de masterclass zijn gezonde taartjes en slow juices van Hills & Mills, voorbereiding, reiskosten, reistijd en telefonisch overleg inbegrepen.


Ja. Je kunt ons inhuren voor vervolg masterclasses en consultancy.


Voor HBO+ niveau.


Ja.


Ja.


Ja. In overleg is een custom traject bespreekbaar.


Ja. In overleg is dit zeker mogelijk.

Onze merken verschenen in deze en andere media