null

Concurreren met de giganten

Van ondernemers snappen de meeste marketeers weinig. Ondernemers willen geen rapporten, maar resultaten. Ze willen aandacht aan marketing besteden, maar hebben meerdere ballen in de lucht te houden. Ze willen best investeren, maar werken meestal met beperkte budgetten. Als marketeer en ondernemer weten we er alles van. We ontwikkelen en managen namelijk merken voor cliënten en voor onszelf. Door praktisch, gefocust en slim te werken, kunnen wij ook voor jouw bedrijf enorme successen boeken. Alsof je het marketingbudget hebt van een multinational. Ben jij de volgende? 

Voor kleine bedrijven met grote ambities

Ook zelf hebben wij from scratch succesvolle ondernemingen opgezet, zoals Hills & Mills, HAKA en Papa Kazmi. Hierdoor weten wij wat werkt (en ook wat niet werkt).

Mensen over onze merken

Johan Oudshoorn

‘Geweldig om de Kazmi’s in je team te hebben. Met hun achtergrond in marketing en psychologie helpen ze je keer op keer je boodschap te deliveren!’

Johan Oudshoorn Oupro Media
Cor Gordijn

‘Door eerst grondig al mijn wensen door te nemen en mijn bedrijf te leren kennen, zijn Sheraz en Nawaz in staat gebleken een uitstraling neer te zetten die perfect aansluit bij mijn doelgroep.’

Cor Gordijn Welcome to Wine
Ramona Maramis

‘Niet alleen hebben Sheraz en Nawaz mij zakelijk geholpen met mijn concept voor Het Aapje en de website, maar dankzij hun is mijn eigen netwerk enorm uitgebreid met de meest interessante ondernemers. Het is een soort ungoing bubbly process van kansen, creativiteit en uitdagingen. Een beetje de ingrediënten waarmee zij zo cool aan het roer staan van hun marketing-imperium.’

Ramona Maramis Het Aapje
Sandy de Haas

‘Samen met Nawaz en zijn MiU-team hebben wij van Visions in de afgelopen 6 maanden een volledig nieuwe ‘Look & Feel’ gegeven aan onze website www.visionspictures.com. Wij zijn onder de indruk van de professionaliteit en gedrevenheid waarmee Nawaz dit project voor ons heeft vormgegeven en gecoördineerd. Zijn deskundigheid heeft ons enorm geholpen bij het in kaart brengen van de wensen en behoeften van onze klanten. Onze vragen op het gebied van marketing zijn met goede argumenten beantwoord waardoor wij de juiste keuzes hebben kunnen maken. Ten slotte hebben een heldere planning en de flexibele opstelling van MiU geleid tot een soepel lopend project met een eindresultaat waar we trots op zijn. De vele positieve reacties van onze klanten bevestigen dat wij met de juiste partij in zee zijn gegaan!’

Sandy de Haas Visions






Een groots merk voor een eerlijk bedrag per maand*

  • Exclusive
  • ✓ Een 10-page strategy waarin we jaarlijks de marketingplannen- en doelen definiëren.

  • ✓ Het scherpstellen van o.a. je missie, visie, waarden en BHAG.

  • ✓ Het ontwikkelen en beheren van je website als www.thehaka.nl en www.hartjedelft.com.

  • ✓ Een persmap met persbericht, quotes, links en foto's.

  • ✓ Een visuele identiteit met o.a. een logoset, visitekaartje, offerte, factuur, huisstijl/fonts, flyer/folder en de inrichting van social media profielen.

  • ✓ Een videoportret of explainer video.

  • ✓ Een game plan voor je social media-, nieuwsbrieven-, PR- en e-mailcampagnes.

  • ✓ Het uitvoeren/managen van je gameplan voor gemiddeld 4 uur per maand.

  • ✓ Marketingstrategie hulplijn van gemiddeld 2 uur per maand.
  • Direct aanvragen
  • Basic
  • ✓ Een 10-page strategy waarin we jaarlijks de marketingplannen- en doelen definiëren.

  • ✓ Het scherpstellen van o.a. je missie, visie, waarden en BHAG.

  • ✓ Het ontwikkelen en beheren van je website als www.thehaka.nl en www.hartjedelft.com.

  • ✓ Een persmap met persbericht, quotes, links en foto's.

  • ✓ Een visuele identiteit met o.a. een logoset, visitekaartje, offerte, factuur, huisstijl/fonts, flyer/folder en de inrichting van social media profielen.

  • ✓ Een videoportret of explainer video.

  • ✓ Een game plan voor je social media-, nieuwsbrieven-, PR- en e-mailcampagnes.

  • ✓ Marketingstrategie hulplijn van gemiddeld 2 uur per maand.
  • Direct aanvragen

Hoe jij het wilt

We kunnen (letterlijk) alle kanten op. Afstappen van de bovenstaande abonnementen kan. Laat ons weten waar we je bij kunnen helpen en hoe jouw ultieme pakket eruit ziet.





Claim mijn spot

Vul het formulier om een gesprek in te plannen. We zullen het hebben over jouw merk, je ambities en de dingen waar je tegen aanloopt. Om kwaliteit te garanderen kunnen we maar een beperkt aantal ondernemers tegelijk van dienst zijn. Wacht dus niet te lang, voor iemand anders jouw plaats inneemt.

We kijken ernaar uit je te ontmoeten.

Grts.

Sheraz & Nawaz Kazmi

Nawid Fakiri

‘These guys know what is needed for companies to make changes but to not loose themselves in those changes.’

Nawid Fakiri Fakiri & Fakiri Advocaten

Mijn externe marketingafdeling aanvragen


Fields marked with a * are required

Andere vragen? Mail Nawaz or Sheraz.

Eigen cases

Hills & Mills


Het Delftse restaurant Hills & Mills werd binnen een jaar door tientallen (inter)nationale media als hotspot bekroond. Advertentiebudget: € 0.

Papa Kazmi


Papa Kazmi werd nog voor zijn kookboek uitkwam voor landelijke televisie-optredens gevraagd.

HAKA


Om de deuren te mogen openen haalde de saladebar HAKA binnen twee dagen 50.000 euro op met een crowdfundingcampagne.

Papa Kazmi bij Koffietijd bekijken


Koffietijd

Veelgestelde vragen

Hills & Mills heeft in het eerste jaar meer dan € 50.000 aan media-aandacht gegenereerd, zonder ook maar een euro uit te geven aan advertenties. HAKA haalde met haar crowdfundingcampagne binnen twee dagen € 50.000 op, toen de eerste euro nog verdiend moest worden. Papa Kazmi werd gevraagd voor nationale TV-optredens, nog voor zijn boek op de markt kwam. Het is niet makkelijk, maar het kan.

Hoewel wij eindverantwoordelijk zijn, werken we samen met een select groepje (online) partners. Denk hierbij aan designers en developers.

Wij geloven dat marketing pas zin heeft als je producten en/of diensten van waarde zijn. Omdat we alleen werken voor merken waarin we geloven, is de kans op resultaat groter. Toch moet je het niveau als bedrijf constant hoog houden. Pas dan zul je de investeringen in marketing terugverdienen.

Omdat bepaalde zaken als je website en video al staan, hebben we vanaf jaar 2 meer tijd en middelen over. Wij zullen deze uren in overleg benutten voor marketing op operationeel niveau.

Nee. In bepaalde perioden, zoals bij aanvang, zullen wij relatief meer investeren. We bieden deze diensten in abonnementsvorm aan omdat het zo betaalbaar is.

Onze merken verschenen in deze en andere media